You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Telefon: (0744) 518 344

Transportul GRATUIT pentru comenzi peste 250lei!

    • Coșul este gol!

Politica de retur

  • Info Generale

    Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Produsul poate fi returnat numai dacă este în aceleași condiții în care a fost primit, nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit) Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom re-expedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

    Acestă clauză se aplică conf. Ordonanţei nr. 9/2016, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în Ordonanţa nr. 9/2016.  Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.

    Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării www.mottom.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. MOTTOM va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care MOTTOM nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale. Această clauză se aplică conf. art 14 (3) O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site.


  • Produsele Comandate

    Produsele comandate online sau telefonic care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiază de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate și de a li se testa funcționalitatea la recepție). Ele fot fi schimbate cu alte produse în cazul în care cumpărătorului nu i se potrivesc culoare, măsură etc.

    În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.


  • Modalitate de retur

    De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

    Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar sau se poate ridica numerar personal de la sediul nostru (dacă plata a fost făcută numerar). Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la NEMO EXPRESS în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

    Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Orice produs pe care doriți să-l returnați trebuie să aiba ambalajul neafectat.